Anoek en Silke in Oeganda

'Schiet mij maar lek'

Anoek in actie

Reacties

Reacties

Jan

Ha die dames, Prachtig resultaat. Een 4000-er beklommen. Wat een mooie foto's! Nogmaals gefeliciteerd en ik ben jaloers op jullie. Je kunt veel betekenen voor de mensen daar wat ik zie en met weinig middelen. Jullie verwonderen je vaak, merk ik. Hier is het erg rustig in vergelijking met wat jullie meemaken. De hartelijke groeten van oma en opa en oma. Bedankt voor de kaarten. Ze kwamen na ca 2 weken aan. Oma Jo belde nog speciaal naar mij om dat door te geven. Met oma Rienke gaat het aardig goed. Nog af en toe last van 'er niet helemaal zijn'. Kan miisschien komen door hartritmestoornissen. Wachten even af. Komend weekend met Naomi naar Utrecht ivm de komst van de twee mannen uit Frankrijk. We zijn benieuwd. Jesse begint deze week weer als collega bij de trainingen, als oppas voor de collega's. Hij werkt voorlopig 2x per week een paar uur. Veel plezier voor de laatste dagen in Kisoro en een goede reis naar Kampala. Veel succes daar. Pas goed elkaar en we praten komend weekend bij (als de verbinding beter is hopen we). Groetjes en veel liefs, Jan xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!