Anoek en Silke in Oeganda

The story continues..

Lieve Mensen,

Vanwege de vele verzoekjes (en omdat het toch wel erg leuk is een beetje in contact te blijven met iedereen

Wink
) hebben wij besloten weer een website bij te houden. De komende vier maanden kunnen jullie onze avonturen in Oeganda via deze website volgen. Wijgaan ons best doen jullie op de hoogte te houden van onze ervaringen.Nog 6 dagen tot vertrek, wij hebben er ontzettend veel zin in!

Liefs,

Anoek en Silke

johannes en joke

Hoi Anoek en Silke, wij vinden het weer erg leuk dat jullie een site gaan bijhouden. Heel veel succes met de laatste voorbereidingen en alvast een goede vlucht.
Groeten Jo en Jo

Naomi

Dames ik zal jullie op de voet volgen! ;) Denk namelijk dat ik anders ontwenningsverschijnselen ga krijgen, na een heel jaar waarin jullie op 5minuten fietsen van mij vandaan hebben gewoond, haha. Ik wens jullie heel veel geluk en nieuwe ervaringen toe!! Liefs xxx

Heleen

Alsof jullie niet weg zijn geweest van weggeweest! Nog 3 nachtjes slapen en dan is het weer zover! Heel veel werk en gewoon plezier en ik hoop dat we op deze site ook weer veel mooie verhalen kunnen lezen!

Liefs van Heleen

Ellen

Stoere meiden!

Ook ik ga jullie volgen: Voor we het weten zitten we alweer in het mooie noorden aan een kopje thee om terug te denken aan de avonturen die ons nu nog te wachten staan!
Heel veel succes en natuurlijk plezier samen:)
Take care,

Ellen

mariska

het is inderdaad net alsof het gisteren was dat we jullie in zuid-Afrika volgeden. Gelukkig nu weer zo'n site, was vorige keer erg leuk om jullie zo te kunnen volgen. De laatste voorbereidingen, nog 3 keer slapen in een warm Nederlands bed en dan kunnen jullie de winter achter je laten. Op naar het volgende prachtige avontuur. :)

Jesse

Nog een paar nachtjes dames en dan op naar een mooie belevenis! Denk dat jullie het samen weer fantastisch gaan krijgen! Top dat der weer een site in de lucht hangt zodat we jullie kunnen volgen.

Have fun!

Donne

Oeeeei het schiet al op! Heel veel plezier dames! Verheug me nu al op de verhalen. Kus

Anne

Leuk dames, om jullie weer te kunnen volgen, hij staat bij de favorieten.
Goeie reis en heel veel plezier gewenst!

Madelon

Lieve meiden,

Volgens mij gaan jullie weer heel wat mensen jaloers maken met jullie mooie belevenissen! Heel erg genieten samen!! :)

Liefs Lon

Babs

Lieve Silke en Anoek (Die ik eigenlijk niet ken;-))

Heel veel plezier op jullie aankomende avontuur! Ik heb me net aangemeld en heb veel zin om jullie belevenissen weer te gaan volgen!

Liefs Babs

Pauline

Hee meiden,

Geweldig plan, volgens mij is vandaag jullie vertrekdag?? Ik wens jullie een goede vlucht, een schat aan ervaringen en heel veel plezier. Natuurlijk ga ik jullie ook weer volgen.
Wel stoer dat opa en oma Muller nu ook op hun iPad jullie verhalen en foto' 's kunnen zien. Met een beetje oefenen en hulp kunnen zij zelfs een reactie plaatse :-)
Dames, geniet en pas goed op elkaar.

Liefs,
Pauline